Головна Публікації  
Публікації
Фільтр публікацій
Дата:
Автор:
Галузь:
Останні новини
Публікації
Работа во время войны - как оформить простой производства [UA]
14.07.2014

Фактичні військові дії на частині Східної України ставлять багато запитань не тільки політичного та морального характеру. Ми хотіли б поговорити про документальне оформлення зупинення роботи на час проведення військових дій.

Як вчиняти роботодавцю, якщо підприємство фактично не може виконувати свої функції, унаслідок високого ризику для життя і здоров’я працівників? І які гарантії має працівник, який не може працювати з вини обставин, не залежних від його волі?

Одним з варіантів може бути ініціація процедури простою на підприємстві.

Так, "простій – це зупинення роботи, спричинене відсутністю організаційних або технічних умов, потрібних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами" (частина перша ст. 34 КЗпП).

Таким чином, фактична відсутність належних умов праці та допуску до робочого місця може розглядатися як «відсутність організаційних або технічних умов, потрібних для виконання роботи» в рамках ст. 34 КЗПП. Згідно зі ст. 113 КЗпП України час простою не з вини працівника оплачується з розрахунку не нижче від 2/3 тарифної ставки встановленого працівникові розряду (окладу).

Дії щодо документального оформлення простої можна відобразити в такій таблиці.

Порядок документального оформлення процедури простою на підприємстві наступний:

Найменування докумету Зміст 
1. Оформлення Наказу роботодавця Фіксація часу початку простою і його причина, тривалість, перелік працівників Якщо простій є безперервним – необхідно обумовити необхідність присутності чи відсутності працівників на роботі. 
2. Складення Акту простою; Фіксація причин простою
3. Сповіщення територіального органу за місцем взяття на облік як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про можливе зупинення виробництва не пізніше дати початку зупинення (скорочення) виробництва Відповідно до Порядку надання допомоги по частковому безробіттю, затвердженому Наказом Міністерства соціальної політики від 07.03.2013 року № 103: «зупинення (скорочення) виробництва - зупинення (скорочення) виробництва на підприємстві, що має невідворотний та тимчасовий характер, триває не менше трьох місяців і не перевищує шести місяців, не залежить від працівників та роботодавця, охопило не менш як 20 відсотків чисельності працівників підприємства».   

 

Сергей Лисица, Алена Мирко
Контакти
Юридична компанія Deshunin & partners
м.Київ, вул.Кирилівська, 1-3
карта
Публікації
Якщо арешт на Ваше майно …забули зняти [UA]
Накладення арешту на майно є одним із найбільш поширених способів забезпечення позову у цивільному та господарському судочинстві. Це цілком зрозуміло, адже у позовах про стягнення грошових коштів наявність заборони на відчуження майна та можливість його подальшого стягнення на користь кредитора є цілком зрозумілим та простим способом забезпечення його (кредитора) інтересів. В той же час є деякі цікаві моменти у практиці правозастосування норм про накладення та зняття арешту на майно, які я хотів би висвітлити. Мова про доволі нерідку ситуацію, коли накладений в рамках цивільного судочинства арешт на майно боржника після..
Що наші клієнти говорять про нас
"Іноземне підприємство "РЕТАЛ Україна" - є частиною структури транснаціональної пакувальної компанії Retal Industries Ltd, абсолютного лідера по виробництву ПЕТ-преформ в Росії та СНД. Юристи компанії "Дешунін і Партнери" неодноразово успішно відстоювали інтереси нашого підприємства в судових органах. Суттєву допомогу юристи цієї компанії надали в процесі інвестиційного будівництва заводу компанії РЕТАЛ, який входить до трійки найбільших подібних підприємств в Україні.  "
Іноземне підприємство "РЕТАЛ УКРАЇНА", Ткачук Ананій Анатолйович
читати все