1 Deshunin & partners law firm - Publications
Main page Publications  
Publications
Filter of publications
date:
Author:
Practice:
Recent news
Publications
Работа во время войны - как оформить простой производства [UA]
14.07.2014

Фактичні військові дії на частині Східної України ставлять багато запитань не тільки політичного та морального характеру. Ми хотіли б поговорити про документальне оформлення зупинення роботи на час проведення військових дій.

Як вчиняти роботодавцю, якщо підприємство фактично не може виконувати свої функції, унаслідок високого ризику для життя і здоров’я працівників? І які гарантії має працівник, який не може працювати з вини обставин, не залежних від його волі?

Одним з варіантів може бути ініціація процедури простою на підприємстві.

Так, "простій – це зупинення роботи, спричинене відсутністю організаційних або технічних умов, потрібних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами" (частина перша ст. 34 КЗпП).

Таким чином, фактична відсутність належних умов праці та допуску до робочого місця може розглядатися як «відсутність організаційних або технічних умов, потрібних для виконання роботи» в рамках ст. 34 КЗПП. Згідно зі ст. 113 КЗпП України час простою не з вини працівника оплачується з розрахунку не нижче від 2/3 тарифної ставки встановленого працівникові розряду (окладу).

Дії щодо документального оформлення простої можна відобразити в такій таблиці.

Порядок документального оформлення процедури простою на підприємстві наступний:

Найменування докумету Зміст 
1. Оформлення Наказу роботодавця Фіксація часу початку простою і його причина, тривалість, перелік працівників Якщо простій є безперервним – необхідно обумовити необхідність присутності чи відсутності працівників на роботі. 
2. Складення Акту простою; Фіксація причин простою
3. Сповіщення територіального органу за місцем взяття на облік як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про можливе зупинення виробництва не пізніше дати початку зупинення (скорочення) виробництва Відповідно до Порядку надання допомоги по частковому безробіттю, затвердженому Наказом Міністерства соціальної політики від 07.03.2013 року № 103: «зупинення (скорочення) виробництва - зупинення (скорочення) виробництва на підприємстві, що має невідворотний та тимчасовий характер, триває не менше трьох місяців і не перевищує шести місяців, не залежить від працівників та роботодавця, охопило не менш як 20 відсотків чисельності працівників підприємства».   

 

Сергей Лисица, Алена Мирко
Contacts
Law company Deshunin & partners
1-3 Kyrylivska St., Kyiv
map
Publications
Report’s thesis on IV Annual Ukrainian Tax Conference [RU]
Тема доклада: «Включение лицензионных платежей в таможенную стоимость товаров: практика таможенных органов и защита экономических интересов компаний» Докладчик: адвокат Юридической компании «Дешунин и партнёры» Лисица Сергей Владимирович Вопросы, связанные с включением лицензионных платежей в таможенную стоимость товаров, имеют относительно небольшую историю, однако многие импортёры уже с ними столкнулись и вынуждены отстаивать свои права в таможенных спорах. 1. Правовое регулирование В конце 2005 года статья 267 старого..
What our clients say about us
"  Fashion Retail is always in the center of numerous controlling bodies. Qualified legal assistance of the law firm “Deshunin and Partners” allows us to protect the interests of our company effectively and on a timely manner.   "
Baltica Retail Ukraine Ltd, Chechelev Maxim Y.
read all